Kızlar bebeğim 1 aylık erkek çocuk. Altı bağlı iken sanki kabız olmuş gibi ikinip duruyor ama bezi açınca büyük abdestini yapıyor ve hiç de kabız değil. Ya bir de bu erkek bebekler niye hep altını açtığında üstümüze işer onu geçtim üstümüze bile büyük abdestini yapıyor. Bezi açmaya korkuyorum ya🥺