Merhaba anneler, size 2 sorum var.
Birincisi; Oğlum 29 günlük birkaç gündür uatak odasında uyumuyor oturma odasına götürdüğümüzde uyuyor. Sanki bir tarafına ateş yapışıyor yatak odasında. Neden oda seçiyor bilen var mı ya da tahmini olan? Ben anlamadım nedenini..
- Sorum ise; çok fazla emziremiyorum ama günde üç kere falan sağıyorum göğüslerimi yine de bi doluluk hissi oluşuyor. Bu aralarda göğüslerimde bi kaşıntı var. Acaba mastit mi oluyorum? Yoksa göğüs pedleri mi kaşıntı yapıyor izleri çıkıyor göğüslerimde. Çamaşır da sıkıyor gibi biraz. Ay bilemiyorum valla, sizin yorumlarınızı bekliyorum.