Merhaba kızlar 1 aylık oğlumda son bir kaç gündür başlayan bir kusma hali var. Öyle çok fazla sütüm yok meme+mama gidiyoruz tabi her fırsatta meme veriyorum ben. Her memeden sonra içtiğini aynı şekilde süt olarak kusuyor. Özellikle süt olarak diyorum böyle kesilmiş gibi değil bariz süt olarak bunun sebebi ne olabilir ya? İçim acıyor resmen zaten memeyi savaşarak alıyor içtiğini de kusunca boşa gitti sütler diyorum kendi kendime hep 😔