Alışmayan bebek alışmıyor. Hele doğduğundan beri anne sütü ile beslenip hiç mama içmemiş ise alerji mamasına hiç alışılmıyormuş.Biz Neocate mamaya 4. ayda başladık. 9 aylık olduk hala bir tek uykuda içirebiliyorum. Uyanıkken asla mama içmiyor. Vanilya şurubu, pekmez her yolu denedim yok olmadı içmedi hiçbir şekilde. Daha kötüsü de benim oğlumun şu an alerjisi geçti büyük ihtimal. Normal mamaya geçelim dedik. Çocuk Neocate yüzünden mamadan tiksinmiş herhalde ki kaç tane normal mama denedik onları da içmedi.