Kızlar merhaba . Oğlum bir aylık meme reddi var zor da olsa ayakta gezdirerek veriyorum tutuyor bir kaç dk sonra bırakıp tutmaya çalışıyor az emip tekrar çekiyor . Yağlı sütun gelmesi için ne kadar emzirmek gerekiyor bilemiyorum 10 dk yeterli mi .bazen de yarım saati buluyor emmesi Bir de emzirme bitse bile göğsümu sıktığımda hala süt oluyor bitmesi mi gerekiyor artması için :) sonrasında mama veriyorum tabi . Galiba az geliyo sagmadigm için ölçüsünü bilemiyorum