Grace22 29 günlük oğlum var o da aynen böyle. Dolu göğsümü neredeyse boşalttığı halde doymuyor yine aranıyor vermeyince ağlıyor ama sağıp biberonla verirsem doyuyor uyuyor. Bana göre memeden çekerken yoruluyor emerken uyukluyor tekrar emiyor derken aslında tam doymuyor memeden çekmek zor. Biberondan daha kolay süt akıyor ve çok zorlanmadan içip uyuyor. Bu böyle devam ediyor bende 29 gündür. Endişe etme, bebek bizi atıştırmalık olarak kullanıyor sanırım :) biberonla ver sütünü doymuyorsa nolcak o da anne sütü neticede ki mama olsa ne fark etcek doysun yeter ki. Yani bahsettiğin durum geçmeyebilir iştahlı çocuklarda normal bence