Ben boyadım, bir sıkıntı yaşamadım. Siz de boyayın diye yönlendirme yapamam tabii ki, bir doktora danışın isterseniz bu konuda çok farklı fikirler mevcut. Ben boyamak zorunda olduğum için ilk 1 yıl bitkisel boya ile boyadım, sonra normal market boyalarına geçtim.