Neslii933 duyu poşetleri hazırlamıştım 3 aylıkken. Fırın poşetine işte tüylü bir şeyler, ponpon, su maymuncuğu gibi şeyler koyup elinr veriyordum ya da tummy time yaparken önüne. Hem sesi hem de içindeki nesneler dikkatini çekiyordu hem de duyu çalışması yapıyordum ki hala farklı malzemelerle yapıyorum. Bir kartona uzunlamasına farklı farklı ürünler yapıştırdım. Yumuşak, sert, metal, plastik, ahşap vb. Ona da hem dokunmasına hem de ayaklarını çıplak bırakıp hissetmesini sağlıyordum 5 aylık oldu ara ara devam ediyorum bunu da yapmaya.
Hai bu Manuel çırpıcılar var ya elimizde yumurta falan çırparız onlara çorap geçiriyprum 2 3 tane bebeğimi düz yatırıp çorapları çektiriyorum ince motor gelişimini için ve aşırı seviyor bunu çektikçe yani çorabı kurtardıkça çok mutlu oluyır😊 bir kaç bir şey daha yapıyorum ama 3 ay im daha erken yeni başladık biz de onları da ilerleyen zamanlarda konuşuruz isterseniz🤗