30 günlük bebeğim için aynı şikayetlerle doktora gittim, doktor her ağladığında acıktığı anlamına gelmez, her ağladığında emzirirsem gaz birikeceğini bu seferde ondan ağlayacağını söyledi, ağlaması açlıktan değil ağrıdan sancıdan da olabilir dedi. Emzirdikten sonra 2 saat oyalayın meme vermeyin dedi, gaz damlası verdi, çok ağladığı için ayrıca idrar testi istedi enfeksiyon olabilir diye.