DeryaSerb bizim serüvenimiz çok zorlu geçti 5 ay 5 günlüğüz ama ileri kolik çıktı bebeğim anne memesi almadığı İçin 5 aydır sağım yaparak besliyorum.. hiçbir mamayı yemiyo anlam veremiyorum o yüzden mama takviyesi de yapamıyorum.. inanılmaz zormuş yada benim şansım gene de sağlıklı olsun yavrularımız 🙏 ama sanırım ben 2. Defa aynı şeyleri yaşayamam 😢