Kızımın yürümesi için neler yapabilirim ya da sizler neler yaptınız da yürümeye başladılar ? 1,5 yaşa kadar normal deniliyo yürümesi ama benim kıza bıraksam 2 yaşını bulacak gibi yürümesi,çok korkuyo bırakıyo yere hemen kendini,yürüme arkadaşı var araba şeklinde tutunabileceği ama onu bile ittiremiyo
kendisi zamanı geldiğinde mi yürür illaki yoksa yardımcı olabilirsem daha erken yürümeye başlar mı bilemedim 🙈