Kızlar bebeğim 50 günlükken bir korkuyla bana kriz geldi bebeğime bir şey olacak korkusuyla bir olaydan dolayı o gün bugündür çocuğum iki yaşında hala ilaç kullanıyorum aslında belki de korkuyla da olmadı eşimden kaynanamdan kay babamdan kendi babamdan babaannem dedemden çektiklerim belkide bütün bunlar bana ne gençlik ne gelinlik ne annelik yaşattılar şu an saat sabah beş ben hala ağlıyorum herneyse benim sorunuma çözüm yok yani benim sormak istediğim psikiyatriye gidiyoruz ya bu psikiyatri doktoru bizi dinleyip çözüm yolu sunmak zorunda mı yoksa ben kriz geçirdim benim hatamı geçir buna mı bakıyor çünkü benim doktorum beni hiç dinlemiyor sadece ilacını veriyor yazıyor gönderiyor 350 TL’de para veriyorum