bluem bizde öyleydik 10 günde bi fitil atma bence alışkanlık yapio tabiî sadece anne sütü alıyorsa doktorumuz normal dedi bize keçi boku gibi yapmiyosa kabız değil dedi çok zorlanirsa ağlarsa huzursuz olursa atarsin dedi hatta 21 gün yapmayan var dedi 9 gün de yapiodu yine civik çok şükür. Zamanla oturuyo