Kızlar 4 ay 7 gunluguz yaklaşık 2 haftadır atak dönemine girdik huysuzluklari başlamıştı zaten. Ama şu son 2 gündür çok kötü durumdayız. 10 da yatıyor 1 de bir kalkiyor 7 8 e kadar asla uyumuyor sonra da 2 3 saat uyuyup tamamen uyanıyor bu uyku gerilemesi mi ne zaman düzelir iki gündür 2 saatlik uykuyla duruyorum bayılıp kalicam bir yere gecicek mi bu durum