8 aylık bebeğim benim eşim hepimiz pozitifiz. Bebeğimin ateşi var çok. Sabah doktora götürdük aferin şurup, calpol şurup, rhinfant burun spreyi ve paronax fitil verdi. Şimdi gece uyandı ve vücudunda çok kızarıklıklar olmuş. Neden oldu bilmiyorum çok korktum bilgisi olan var mı? Ateşi de var yine huzursuz 😔 ben hiçbir şey kullanmıyorum ilaç olarak benim bir şeyim yok zaten yapmamız gereken bir şey var mı bilemiyorum.