Oğlum 6 ay 29 günlük ilk doğduğundan beri bizimle ayni odada uyuyor ufak sallanabilen besikte uyuyor , besigi ufak geliyor sığamıyor artik. Odasını ayırmaya büyük yatağında yatırmaya karar verdik 2 gece odasında uyudum onunla uyudu fakat geceleri surekli uyandi bizde bizim odaya almaya karar verdik yataga koyuyorum uyumuyor kucağımda uyutup yerine koyuyorum 5 dakika sonra uyaniyor .Tekrar küçük beşiğine koyup 2 dk salladiktan sonra derin uykuya daldı. Sizce ne yapmalıyım? Bu aldığımız 3. Besik illa küçüğünde iyi büklüm uyumak istiyor 🤦♀️