Oğlum 6 aylık daha ve ona bile zor bakıyorum evlendim ilk ay hamile kaldım pskolojimj bilen bilir daha kendimi bile toplayamadim . Adetim 3 gün gecikti . Periler geldi aklıma heralde test almak istedim 5 dakika bekledik bişey ckmadi neyse braktm yemek yedik falan dizi izledik geldim ki silik çizgi olmuş böyle varla yok arası telefonun flasiyla baktım o derece az . Sizce hamilelik varmıdır . Ya bebeğim çok küçük ben bunu kaldıramam gece bu saat oldu uyuyamıyorum düşünmekten offf offf.