PrensesSsannesi19 Bebeğim 1 .buçuk aylık kafasınin orda çıkıntı var doktor normal dedi ama düzelir mi sürekli duzelmeyecek gibi geliyor çok tedirgin oluyorum. Daha küçük ama böyle olan var mı yazın lütfen 🥺
Grace22 PrensesSsannesi19 Evham yapma canım zaten şimdi kıkırdak gibi yumuşak olur kafası sırt üstü bazen yan bazen yüz üstü yatır hep aynı yöne de yatırma zamanla düzelir merak etme
PrensesSsannesi19 Gul-42 ben normal doğum yaptım doğduğunda da vardı saçı kesilince daha çok ilgimi çekti