Tubasel5 7 aylıkken yakalanmıştık 3 gün direnç ateş olmuştu en son çok rahatsız olunca hastaneye gittik ciğerde keke görğnğnce antibiyotik verdiler 3 defa vermemle iyileşti. Sık sık sıvı verin ve emziriyorsanız devamlı emzirin. Tavuk suyuna çorba verin bebekler çabuk atlatıyor korkmayın moralinizi yüksek tutun yiyemiyorsanuz tat alamıyorsan bile bol bol yiyin. Çok geçmiş olsun