Sldmrt eşiyle foto yok ama benim fotom var aynadan çekilmiş şekilde. Yazışmada yok. Adamın ses kayıtları var evi bize kendi isteğiyle sattığı ne kasada sattığına daire bu arada ihbar çektik aldıktan 1 ay sonra şuan üzerinden 4 ay geçti hala çıkmıyor birde üzerine iptal edicem diyor. Biz şimdi dava açacağız adama çıkmadığı için