Deletedmom0210 canım eğer dediğim gibi etrafta çekineceğim birileri varsa çamaşır giyip içine koyuyorum, yok biz bize isek atletin içine sıkıştırıyorum. İlk kızımda da böyle yaptım ama amacım ilk zamanlar tasarruf değildi, ped yetersiz kalıyordu daha kalın bir şey Arayışına girince aklıma geldi. Eşimin eski atleti, eski tişörtlerim, küçük dar gelen ama rahat Pamuklu Kumaşlardan hepsini kesip biçip kendime aldım 😁 çok da işe yarıyor tavsiye ediyorum