Deletedmom0210 ben Bebedor marka göğüs pedi kullanıyorum çok memnunum. Emzirirken göğüs kalkanlarını kullanıyorum çünkü dediğiniz gibi diğerinden çok akıyor ped çok gidiyor emzirirken. Kalkanın içinde birikeni o an yakınımda temiz biberon varsa içine döküp içiriyorum yoksa mecbur döküyorum. Yatarken de ped sızdırmıyor ancak 3 saatten fazla uyursa bebeğiniz ve siz ped ne kadar iyi olursa olsun ıslanıyorsunuz azda olsa. O durumda da göğüs hizama havlu seriyorum en azından çarşaflar batmasın sürekli diye😊