Boncukkizlarim Kızlar babam üzerime ev tapu edicek ama iki amcam da o eve ortak tapusu var onlar babamın benm üzerime tapu etmesini istemiyor . Merak ettiğim konu tapu dairesine gittiğimizde onlar da olmak zorunda mu tapu işlemlerinde ?
Deletedmom_36 Boncukkizlarim sanirim olmak zorunda benim ailemin evlerinde ben 2 kardesim ve annem ortagiz.birimiz digerlerinin imzasi olmadan tek kisinin uzerine yapamiyoruz.
miran-2019 Boncukkizlarim bir daireye 3 hak sahibi varsa üçüncünde tapuya yada vekalet yoluyla devretmesi gerekiyor onlar olmadan tapu devri yapılamaz ayrı katlar ise diyelim ki 3 kat herkesin tapusu ayrı o zaman babanız yalnız tapu devri yapabilir
Gul-42 Boncukkizlarim bnce ustune alma esınde ortak oluo bnce seb babanka noterden kagıt cıkar şöyle şöyle olunca mal kızımındır dıye