leblebiannesi Covid gecirenler.. Karantina bitmeden mi temizlik yaptınız? Bittikten sonra mı başladınız ortalık temizlemeye? Çamaşır dahi atmadım şuan evde mikrop var diye. Kafam karıstı. Nolur cevap
1minik leblebiannesi bizde kovidiz kasma canım normal rutin temizliyoruz…lavaboya daha önem veriyoruz..havlu kapıt kullanıyoruz…bulaşıkları genelde makina da çamaşır suyu döküp yıkıyoruz…el yıkama deterjanında da bir miktar çamaşır suyu var hep böyle yapardık buna devam ..
kirmizibasliklikiz_ leblebiannesi yani abartmaya gerek yok bence sonucta yakalanmissiniz atlatacaksiniz bit pire degil ki bu grip gibi dusun herkes pozitifse hepiniz gecirmissinizdir başkasına bulasir diye dert etmeye gerek yok
Minikuzu leblebiannesi ben iyileştikten sonra evde yıkanmadık bi çöp bırakmadım. Psikolojikmen bunu yapmam lazımdı. Sizde içiniz rahat edecek şekilde temizlersiniz
1minik leblebiannesi canımben de sıvı sabuna koymuyorum sıvı bulaşık deterjanına koyuyorum…stresli bi süreç Pazartesi bitiyor karantina ama düzelecek gibi değiliz naparsak artık…negatif e döndü mü diye test yaptırırız herakde