kızlar merhaba, yıllardıd geçmeyen bir egzamam var, cildiye dahiliye gezmediğim yer kalmadı, mantazol travacort vs adını bilmediğim bir sürü tedavi yöntemi kullandım. en son husehane diye bir yerden bitkisel krem aldım, herkes çok faydasını görmüş bende işe yaramadı, aktardan sprey sabun krem aldım olmadı geçmedi, geçer gibi azalıyor sonra tekrar başlıyor. artık ağlıyorum, hayat kalitemi düşürdü(burnumun ucunda) sürekli kabuk atıyor, kaşınıyor kanıyor. Lütfen şunu kullandım çok iyi geldi dediğiniz bir şey var mıı? tavsiyelerinize çok ihtiyacımvar..