expelliarmus Anneler rota aşısını kendisi evde yapan var mı ? Bi sıkıntı olur mu ? Soğukta çocuğu çıkarmayım kendim yapıyım diyorum ? Yoksa götürmeli miyim sağlık ocağına ?
Lulemom expelliarmus ben ikinciyi evde yaptım. Ebede zaten getirme soğukta kendinde yapabilirsin dedi. Bilsem ilkini de kendim yapardım. Ebe içirirken çok öğürdü. Ve 45 dk sonra kustu. Ben içirirken hiç öğürmedi de kusmadı da. Bi sorun yaşamadık
havana1 expelliarmus Hazır şırıngada zaten azar azar ağzına sık gitsin aşı gibi düşünme.Şurup gibi bişiy.
Selin354704 expelliarmus ben bilmediğim için sağlık ocagında yaptırdım ama evde de yapılabilir aç karnına agzına şurup gibi veriliyor
Keremikoo expelliarmus ilkinde saglik ocagina goturduk. Hemsire kendiniz de yapabilirsiniz dedi cocugun agzina sıktı yavas yavas. Kusmasin yarim saat en az yutsun dedi. 2.sini eczaneden alip kendim yaptim. Buz akusuyle veriliyor soguk zinciri bozmadan yapacaksaniz yapin bekletmeyin aklinizda olsun.
Beycaamommy expelliarmus kendiniz yapmanızı önermem ilacın barkodu okutulup sisteme kayıt ediliyor ve olası bir durumda evde çocuğunuza müdahale edemezsiniz
yasemin0728 expelliarmus canım çocuğun kaç aylık kaç günlük o aşı en geç 3 ay 15 günlükken yapılıyor. 3 ay 18 günlüktük doktor yaptırma aşı yan etki yapar bağırsak düğümlenmesi olur dedi maalesef yaptıramamıştık geç kalmıştık
expelliarmus yasemin0728 14 hafta olana kadar yapılıyor dedi canım doktorum 13 haftalığım 3 ay 2 günlük