Benim oğlumda mamayla beslendi 4. aya kadar emzirdim ama sütüm yetmedi. 11. ayına kadar mama verdim. Ek gıda sürecinde pek bişey yemiyordu. Yoğurt, tarhana çorbası falan çok bişey yemek istemiyordu. Mamayı kestim süt verdim 2 ay falan sonra onu da bıraktı 😂