Minikcivciv27 Bebeğim doğduğu zaman sütüm 3 gün sonra geldi bu süreçte mama verdik derken mememi asla almadı sonra süt sağdım hep o şekilde verdim sonrasında slikon meme ucu aldırdım eşime ama onu beğenmedi ve tutmadı daha sonra trendyoldan bebedor diye bi meme ucu gördüm onu sipariş verdim ve tuttu artık süt sağmaktan kurtulmuştum şükürler olsun ki 1 aylık olduk ve meme ucunu bıraktık normal memeye yeni geçtik ama çok canım acıyor yani hep böyle acıyor mu bilmiyorum bana fikir verir misiniz bu konuda rica etsem ? 💞 Bu arada hiç bir zararı olmaz meme ucunun merak etmeyin 🌸🤗