Babe canim postta benimle atisan sacma bir kadin var onu gormussundur ben artik sasirmiyorum sadece sunu belirtmek istedin dedigin gibi kapasite meselesi evet benin kayinbalivem cok dinc sagolsun yeni nesil diyeblirim herseye akli keser yani eski kafa kadin degil bu davranislari cok cok uzun suredir var zaten gulup geciyorum her seferinse ben guldukce boyle yapiyor ben altran aldikca demek istedigimde suydu hic tanimadigin insanlarin yaninda boyle davranislari artik can sikmaya basladi tabi bunlarlada bitmiyor yaptiklari yani anlatdam roman olur cinsinden ben tersledikcede esimle aramizda sikinti oluyor bunu dile getirip ne yapayin diye danisnak istedim ama sagolsun kadınlar kavga etmeye geliyor herhalde buraya