Nillsmother Arkadaşlar başakşehir cam ve sakurada veya başka bir şehir Hastanesi’nde spiral taktıran var mı , kadın doğuma randevu alarak mı gitmeliyim aile planlaması diye bir bölüm görünmüyor çünkü süreci bilen yardımcı olabilir mi 🙏🏻
Deletedmom_36 Nillsmother Bende burda durayim takiliyorsa nasil ne sekilde rabdevu aliyorsunuz ogreneyim☺️
Canss3535 Nillsmother kadın doğum ve çocuk hastanesinde genelde aile planlaması oluyor devlet hastanesinde kadın doguma aldım sıra ama spiral de kendim aldım orda yoktu çünkü
Nillsmother Deletedmom_36 Ben kadın hastalıkları bölümüne randevu aldım jinekoloji olarak ama buradan yeterli bir cevap alamazsam son çare gidip soracağım 🤷🏻♀️
Canss3535 Nillsmother ben bakır spiral aldım doktorm onu al dedi emzirdigim için 40 TLydi canim medicalci de