Kızlar kusura bakmayın bi hata veriyor sürekli yazamadım aventin 0/6 aylık emziğini kullanıyorum 3 aylık olucaz ama 4 güne kadar asla almadı emmedi bnde 4 gündür ağzında sürekli emziği gezdirrek verdim direk vermedim kusuyor yada istemiyordu baktım yavaş yavaş tuttu şimdi direk verdiğimde alıyor uyuyor işimide rahatlıkla yapıyorum valla