Tuana35 biz suan cok sükür atlattık laringomalazi teshisi konmuştu uyumanın dışındada sesli nefes alip veriyordu laringomalazi hırıltılı solunum demek zaten doktor yası ilerledikce geçecek dedi yaşına girince gecti dedigi gibi onun icin bi ilac yokmus sadece burnunu acık tut serumla temizle demisti surekli temizliyodum uyumadan önce