Elisa6966 benim küçük oğlum da aşısız geçirdi. Sadece ateş olabilir onu takip et. Onun dışında çok fazla döküntüsü olmamıştı. Hatta doktorda aşısız bu kadar hafif atlatmamıza şaşırmıştı. Su değdirme ve kesinlikle kaşıma. Yarın doktora da götür detaylı doktor bilgi verir. Küçükler ama baya güçlüler inşallah hafif atlatırsınız