Bizde yakında yapacağız, 3 kişilik bir organizasyon ama fotoğraf ve hatıra için yinede güzel bir şeyler yapacağım. Muhtemelen düşünmüşsündür ama ben çikolata topları yapıp üzerine konsepte uygun kürdan saplarım diye düşündüm, birde muffin yapacağım onları da şu konsepte uygun kartondan 3 katlı cupcake standları var onlara yerleştireceğim görüntü için. Bir de şey yapacağım birinde görmüştüm bende, konsept renklerine uygun şekilde 2 renkli puding, magnolia gibi en alt kısımda biraz bisküvi, üstte de misal önce yeşil renk bir puding sonra sarı renk bir puding gibi, üstlerine de yine konsepte uygun kürdan saplanmış şekilde görmüştüm ben. Uzun şeffaf cam bardaklara koyulmuştu, rakı bardağı tarzında. Çok beğenmiştim ben, ha bir de şey yine konseptine uygun patlamış mısır kutuları var kartondan, ona mısır patlatıp doldurunca da sevimli duruyor masada, bunu bir safari konseptinde görmüştüm.