Kızlar iyi geceler. Aranızda da vardır dolap uygulaması kullanan. Sizinde hiç başınıza geldi mi ürünlerin altına (merhaba işte küçük çocuğum var, eşim askerde vs. Durumumuz yok bana yardım eder misiniz? Siz gönderin ben kargo ücretini öderim..) gibi yorumlar. Geçenlerde birisi öyle yardım istedi bende üzüldüm gönderdim o sadece kargoyu karşıladı. Favorilediklerine baktım sonra hepsi lüks ürünler. İnsanları rencide etmek amacıyla paylaşmadım bunu ama sonradan düşününce garibime gitti. Az önce yine birisi yardım istemiş ve yine okuyunca üzüldüm. Acaba gerçek mi yoksa kandırılıyor muyum.?? Sizin de başınıza geldi mi böyle hiç? 🤷🏼♀️🤦🏼♀️