Arkadaslar mrb 3 sezeryan dan sonra gevsek bi vucut yapim olustu özellikle bacak ve karin bölgesinde ne kadar zayif olsamda sıkilasmiyorlar 5 ay once 3. sezeryanla dogum yaptim ve bacaklardaki görüntüye tahammüllum bile kalmadi hic zamanimnyok ama firsat yaratip platese yazilmayi düsüyorum yarin acaba faydasi olurmu sıkilasirmiyim bilgisi olan varmi