simgesell bu resmen biz 😂 oturup izleyip kahkaha atıyorum gecenin 3 ünde. Bir yandan da uykusuzluktan ağlamak istiyorum orası tabii de. Sebebi şu an emeklemek, oturmak gibi yeni öğrendiği becerileri gece uykusunda tekrar edip pekiştirirmiş. Bu davranışlar normalleşince zamanla kaybolurmuş uykusundakiler de