Semaelisa27 Kbryyy ne kadarlıkken yapılmaya başlanıyor ve en geç ne kadarlık olduğunda yapılıyor biliyor musunuz
Kbryyy Semaelisa27 ben tam 3 aylıkken yaptırdım yani dün. Tam olarak ne kadar geçse bir şey olmaz bilmiyorum bence sağlık ocağına ara bir sor onlar çok ilgileniyor
1YamanAnne Semaelisa27 ilk dozu 3. Ayın içinde, 3 ay 15 günlük olana kadar yapılabiliyor. 2. Dozu da ilkinden iki ay sonra yapılıyor.
Deletedmom6262 Busra2326 2 ay önce 350 civarı tam hatirlamiyorum öyle bişeye aldık aşını özel doktora da 300 verdik devlette yapıyormu bilmiyorum çok pahalıya patlıyor 1 aşı için 650. Alt tarafı o ampulü içirdi iğne falanda değil 1 dk bile sürmedi
_mormenekse Deletedmom6262 Ah istemsizce kahkaha attım bebem uyandi 😂 benim kız daha babası aşı parasını odemek için doktorun kapısından adım atarken bitirdi o tüpü 3 saniye falan sürdü doktor bile şaşırdı eşime diyoki siz daha kapıyı kapatmadan içti 😂
Snezgi Busra2326 3. Dozu 250 tlye yaptırdık diğer iki doz menenjitle olduğu için net fiyat bilmiyorum açıkçası