Cngzhn kizlar iki bucuk yasindaki oglum dunden beri gozlerini kirpistiryor,sanki tik olmus gibi,deli olcam..bi ee ovusturyor,acabz kuruluk ya da alerji mi ki?var mi yasayan
Kuzeybabyy Cngzhn alerji olabilir oğlumdada olmuştu sürekli tikli gibiydi birde kaşıyordu hep bi doktora götürün isterseniz devam ederse kırptığında ılık suyla yıkayın gözünü
Cngzhn Kuzeybabyy goturcem yarin cok takildim,oyle kalcak dyr korkuyorum,zaten sendromlarda el ble ykatmiyo,o kdr huysuz ki
Cngzhn Kuzeybabyy surrkli degl ara ara,ama hc izlemedgi bir anda basladi yapmya,uyumaya calisrken fln bu gece cok yapti..benim de aklma geldi tv kuruluk mu yapti acaba dye
Kuzeybabyy Cngzhn muhtemelen alerji yada enfeksiyon kapmış doktor damla verir hemen geçiyor geçmiş olsun çok