Kızımin suan 9 aylik yaklaşık 2 ay önce boğazında buyuk bir elma parçası kaldi morardi falan zor çıkarttım ve hemen ardindan ateşli hastalanma surecimiz oldu. O günden beri beslinlere asla ama asla dokunmuyor hicbirseye ağzını acmiyor yogurt hariç. Önune koyuyorum blw yapsin diye onun yemek olduğunun farkında almıyor eline gercekten artik dayanamiyorum bir sorun olduğunu falan düşünemeye başladım sizce normal mi