Dilanzh Kızım 3 ay 24 günlük beni tanıyormudur aceba ? Bni görünce heyecanlanıyor tanımaya basmadımı dıye merak edıyorummmm😀🐵🐵
Mavis34 Dilanzh benimki 3 ay 10 günlük beni v3 babasını çok net tanıyor yabancı kişileri seçebiliyor hatta beni 2 ay kontrolüne gittiğimizde bile tanıyordu babasını 3.ayda tanımaya basladi
Ayseege6156 Dilanzh senin karnındaykende seni tanıyordu canım sesini özellikle.. şimdi buna kokun eklendi ❤️
Go_ya_sa Dilanzh benimkide 3ay 24 günlük inan gun icunde misafir oluyor ilgilenemiyorsam bir kac saat sonra agliyor cok fena nezaman bana gelirse sakinliyor ve bu benim cok hoşuma gidiyor 🙈