merhabalar bebeğim 10 gün sonra 2 aylık olucak. Bugun öksürük başladı burunda tıkanıyor. Serumla burnunu açıyorum ancak öksuruk olunca tedirgin olmaya başladım yarın doktora götürücem. Emziriyorum sürekli. Başına gelen oldumu? bu ayda neden öksürür nasıl geçirebilirim 😔