Bilgegamze yapıyor canım onları ben hiç pes etmeden hergun yapardım ve ben bebeğimin herşeyine alkış yaparım yemek yer yaparım anne der yaparım yürür yaparım güler yaparım uyanır oleyyy güneşim doğmuş derim öperim alkışlarım artık kızımda yapıyor yani Bayadır yapıyor gel gel de öyle eşim öğretti dedesi gell gel gel diye diye Bayadır gel gel yapıyor bay bay da galiba benim hatam çünkü çok az yapıyorum