Kizim 5 aylık şu an 3 buçuk aylıkken qlt iki dışı çıktı o zamandan beri ustlerin ufak ufak sancıları başladı şu bi iki gündür hat safhada baş parmağını damagina yerleştirip diğer parmaklarıyla yüzünü delice sıkmaya çalışıyo agri geldiğinde
Jel sürüyorum max bes dk etkisi sonra geciyo
Gündüz oyun oynarken vs geciyo ama gece uyur vaziyette olduğu için biseyde yapamıyorum uykusunda ağlayıp duruyo kendini sıkıyo 10 dk uyudum derken ağrısından uyaniyo yatmadan agri kesici de verdim akşamdan huysuz diye
Erken dönemde böyle durumlar yaşayanlar var mı varsa neler yaptınız 🤦♀️ yardımcı olur musunuz ???