Gulsah94 rica ederim cnm çünkü dış çıkaran bebek gece uykusunda çığlık çığlığa ağlar gözler kapalı şekilde kucağında zorla sakinleşir ve uyur kalir tekrardan birde sen ona parol şurup ver geceleri sadece bir çay kaşığı kadar gündüz idare edersin ama gece yazık sancı çekmesin ben veriyorum rahatlatıyor acı cekmesin boşuna yani tetagili parmağınla surcen damaklarina bak bakalım osirada şişlik ve diken gibi batan birşey varmı su ikisinden biri varsa dış demektir benimki birinciyi çıkardı ikinci geliyo malesef asiri huysuz ağlak