asell03 o bir yalan bence ya. Doktorumuz bize de aynı şeyi söyledi ama ben bestiron kan damlası kullanıyorum. Alerjisi yüksek olmasına rağmen hiç sıkıntı olmuyor. Bebenin iştahı da açıldı sayılır. Kan damlası çok önemli. Başka doktorlara da sorun isterseniz