CemreKerem prıma premıum kullanıyorum dogdugundan berı cok da memnundum lastık ızı harıc fakat ıcerısınde petrol vs zararlı kımyasallar oldugunu ogrenınce bez arayısına gırdım. BUrda cok methedılen sleepyı aldım korkuncccc. Bebegımın poposu 3 aydır hıc olmamıstı cıger gıbı pıstı her cıs kaka da kıyfetler battı. Sonrasında goon premıum aldım prıma premıumdan daha yumusak sızdırma koku yapmıyor ve ıcerısınde zararlı maddeler yok. Denemnızı tavsıye ederım