Kızlar kızım 37 günlük ilk zamanlar yani 1. Ayı dolana kadar uykusu gayet iyiydi 2 saat mutlaka uyurdu sonra 1 saat anca uyanık kalır yine uyurdu ama şu son 4-5 gündür beni perişan ediyor 5. Hafta atağı dediler ama hala geçmedi mi ben anlamadım sürekli kucak istiyo bazen kucakta bile durmuyo yatağına Koyduğum saniye ağlayarak uyanıyo kolik değil yani çok şükür kendi kendine yapabiliyor tuvaletini bi şekilde. Ayrıca ben de çoğu zaman gazını alıp yatırıyorum ama mesela bugün hepten perişan etti toplamda desteksiz uyuduğu uyku 1 saati bulmaz. Yanında ninni açıksa o durduğu saniye, Ya da ağzında emzik varsa düşer düşmez ağlayarak uyanıyo cidden çok yoruldum bugün aşı oldu belki onun huzursuzluğudur inşallah o dur ve yarına hiç kalmaz.😔😔😔