Bynavdal Benim bebeğimde 1 bucuk aylık reflü dendi Uykusunda bile yutkunup sürekli ağzına geliyor Gaviscon ile bi şurup verdi 3 gündür kullanıyoruz ve bebeğim benimde tuvalete çıkamadı henüz Bende ilaçlar kaynaklı mı diye düşünüyordum Sanırım ondan Kessem mi diye de düşünmüyor değilim