Telaslianne merhaba benim oglumda 17 aylik göz temasi yok,parmaklarini acip kapatiyor,konusma yok ,yürümüyor da hala Gel dedigimde geliyor, al ver yapiyor,kumandayi veriyor TV acmam icin,gecen bezini cöpe atmasini gösterdim ne zaman bezini görse yerde cöpe atmaya gidiyor,taklit yok,bay bay yok,gösterdigim esyalarin yerini sorsam parmagiyla gösteriyor,kendisi su istemiyor,beni anliyor ama cok degil,bazende oyuncaklarindan tak cikar yapmaya calisiyoruz basamazsa sinirlenip atiyor.(genel olarak oyuncaklarini firlatiyor) bizde normalde otizm teshisi icin yarina randevu almistik esim birazdaha zaman taniyalim dedi 2 yasina kadar.Ben de bu sürecte duyu bütünleme vs birseyler yapmak istiyorum.Sizden ricam evde neler yapabilirim yazabilirmisiniz? Gün icinde düzenli neler yapilabilir? Tsk